UCHWAŁA NR 840/XXXVI/17 RADY MIEJSKIEJ WĘGLIŃCA z dnia 31 października 2017 r.
KOMUNIKAT W SPRAWIE DOFINANSOWANIA KOSZTÓW USUWANIA AZBESTU
Szanowni Państwo
W związku z możliwością pozyskania środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na zadanie z zakresu usuwania azbestu w 2018 roku, informujemy o możliwości składania przez właścicieli nieruchomości wniosków o dofinansowanie.
Dofinansowaniem objęte są wyłącznie koszty demontażu, zbierania, transportu oraz koszty unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest.
Uwaga: dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego.
Warunki określone przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska przewidują dofinansowanie przedsięwzięcia do 85 % jego kosztów kwalifikowanych lecz nie więcej niż 800 zł za 1 tonę usuniętego odpadu.
Właściciele nieruchomości zainteresowani skorzystaniem z niniejszej oferty, proszeni są o złożenie wniosku w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu, pok. nr 6, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2017r.
Projekt realizuje WFOŚIGW we Wrocławiu, natomiast beneficjentem (Wnioskodawcą) jest Gmina.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku nie otrzymania dofinansowania z WFOŚIGW we Wrocławiu, wnioski nie będą realizowane.
Wzory wniosków dostępne są w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu, pok. nr 6 i na stronie internetowej www.wegliniec.pl w zakładce: Dla mieszkańca – Program usuwania azbestu - wniosek
Burmistrz
Gminy i Miasta Węgliniec
(-) Stanisław Mikołajczyk
Wniosek dofinansowania kosztów usuwania azbestu